Як активізувати покоління Z?


При розробці курсу педагогічний дизайнер завжди звертає увагу на аудиторію, адже кожному поколінню потрібен різний підхід. Покоління Z - це покоління, що народилося в період від 1995 до 2010 року. Їх визнали самим “самотнім” поколінням через постійну заміну особистого спілкування соціальними мережами. Через це вони також здаються нам байдужими та неактивними в навчанні. То як ми можемо їх активізувати?

1. Розбиваємо матеріал на блоки

Поколінню Z важко концентрувати увагу на періоди часу довше 10 хвилин. Аби їм було легше засвоїти матеріал, подаємо інформацію коротшими блоками. А 2-хвилинні перерви між блоками допоможуть її усвідомити.

2. Робимо акцент на сенсі навчання

Покоління Z прагнуть отримати практичні знання, тому вони хочуть знати мету вивчення кожного матеріалу. На початку кожного уроку пояснюємо, чим він буде для них корисний.

3. Надаємо їм більше свободи

Покоління Z цінують можливість висловити свою думку. Тому, пропонуємо їм більше вправ на активне слухання та розмову: дискусії, інтерактивні лекції, обговорення способів використання нової інформації.

4. Пам’ятаємо про рівність

Вони вважають, що всі люди, незалежно від віку, статі, раси чи фінансового стану, заслуговують на однакове відношення до себе. Тому нам треба спершу заробити свій авторитет діями.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Коротенькі прості вправи на подолання втоми під час роботи за комп'ютером:

23 квiтня - Всеукраїнський день психолога!

Всеукраїнська акція «16 днів проти насильства»